لوله کاروگیت | قیمت لوله کاروگیت | کارخانه لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت - کارخانه لوله کاروگیت - لوله کاروگیت -لوله کروگیت

لوله کاروگیت | قیمت لوله کاروگیت | کارخانه لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت - کارخانه لوله کاروگیت - لوله کاروگیت -لوله کروگیت

پراکندگی کارخانه های تولید کننده لوله کاروگیت در ایران

پراکندگی کارخانه های تولید کننده لوله کاروگیت در ایران از این حیث مهم است که هزینه حمل در قیمت لوله کاروگیت تاثیر بسزایی دارد.

هزینه حمل و نقل و انتقال لوله کاروگیت و البته هر نوع لوله ای اعم از بتنی ، فلزی ، جی آر پی و ... بدلیل اینکه درون لوله خالی بوده و امکان بارگیری تنها 12 متر لوله کاروگیت با قطر بالاتر از 1200 میلیمتر وجود دارد، قیمت و بهای تمام شده لوله را بالا می برد.

لذا چنانچه هر شرکت یا پیمانکاری لوله مورد نظر خود را از شهری نزدیک محل پروژه خود تامین نماید قطعا بخش زیادی از هزینه ها کاهش خواهد یافت.

پراکندگی کارخانه های تولید کننده لوله کاروگیت در قم ، اهواز ، تبریز ، قزوین ، اصفهان ، شیراز ، گرمسار ، ساوه و مشهد می باشند.

کارخانه لوله کاروگیت قم ، کارخانه لوله کاروگیت ساوه و کارخانه لوله کاروگیت گرمسار بدلیل کامل بودن خطوط تولید شان نسبت به سایر کارخانه های تولید کننده لوله کاروگیت از اهمیت بیشتری برخوردارند.

لوله کاروگیت چیست ؟

لوله  کاروگیت به لوله هایی گفته میشوند که شامل جداره بیرونی با ظاهر موجدار یا حلقه حلقه و لایه داخلی صاف و صیقلی میباشند که برای انتقال سیالات اسیدی و بازی، شبکه های جمع آوری فاضلاب، شبکه های آبرسانی و جمع آوری و انتقال پساب های صنعتی بکار برده میشوند.

لوله کاروگیت قابلیت تحمل فشارهای داخلی را نداشته (حداکثر 1.5 بار) و به عنوان یک کانال زیرزمینی استفاده میشوند که برای شبکه های ثقلی طراحی شده است. سطح بیرونی لوله کاروگیت حلقه به حلقه می باشد. لوله کاروگیت دارای استحکام زیادی بوده و تمام فشارهای زیرسطحی و بارهای مرده و زنده وارده از سطح را تحمل می کنند.

لوله کاروگیت بسته به نوع سطح، خاک و فشار وارده به سه دسته 16 و 31.5 و 64 کیلو نیوتنی تقسیم بندی میشود.

 این لوله ها دارای تنوع اندازه از سایز 110 تا 3200 میلیمتر بوده و بر اساس استانداردهای DIN16961 و EN13476 و ISR9116 تولید میگردند.

قیمت لوله کاروگیت برای سایزهای مختلف را از همکارا ن ناب زیست بگیرید.

ارزان ترین لوله کاروگیت را شرکت ناب زیست البته برای کاربردهایی بجز انتقال فاضلاب درخواست نمائید.

لوله کاروگیت ارزان در ساخت جوی ها ، پل ها ، منهول ها و سپتیک تانک مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

مقاومت بالا در برابر خوردگی مواد شیمیایی

محدوده دمای کاری وسیع

امکان بارگیری و نصب سهل‌تر به دلیل قابلیت انعطاف بالا

اتصالات مناسب با آب‌بندی کامل

مقاومت جوش برابر و حتی بیشتر از لوله

رفتار هیدرولیکی مناسب‌تر

مقاومت بالا در برابر سایش بولیل صیقلی بودن سطح درون لوله کاروگیت

وزن سبک و هزینه پائین انتقال و نصب

اتصالات پلی اتیلنی لوله کاروگیت

اتصالات لوله کاروگیت بمنظور انشعاب گیری لوله های کاروگیت و یا اتصال لوله های تک جداره به فاضلابی مورد استفاده قرار میگیرد .

زانو های دست ساز 45 و 90 درجه لوله های تکجداره و انواع لوله های فاضلابی با ابعاد و زوایا و طول بازوهای مختلف تولید می گردند .

اتصالات کاروگیت پلی اتیلن دارای نصب آسان ، مقاومت در برابر نیروهای فشاری و خوردگی ، وزن سبک و کاهش هزینه های خرید و نصب می باشند اتصالات دو جداره پلی اتیلن و دوام و زمان کارکرد طولانی این نوع اتصالات باعث استقبال از این نوع اتصالات در پروژه های فاضلاب شده است ، اتصالات همگن و متنوع سبب تضمین اجرای طرح با کیفیت را شامل میشود.

تنوع اتصالات کاروگیت پلی اتیلن باعث تسریع در اجرای پروژه های فاضلاب و افزایش کیفیت اجرای آن شده است . اتصالات ارائه شده توسط این شرکت بر اساس استاندارد DIN 16961 آلمان تولید می شود.

اتصالات 90 درجه

اتصالات 90 درجه

دیاگرام اتصالات 90 درجه

اتصالات 45 درجه

اتصالات کاهنده

اتصالات متقاطع چهار راهی