لوله کاروگیت | قیمت لوله کاروگیت | کارخانه لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت - کارخانه لوله کاروگیت - لوله کاروگیت -لوله کروگیت

لوله کاروگیت | قیمت لوله کاروگیت | کارخانه لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت - کارخانه لوله کاروگیت - لوله کاروگیت -لوله کروگیت

لوله کاروگیت فاضلاب

لوله های کاروگیت انتقال فاضلاب

هدف از تولید لوله دو جداره (کاروگیت) افزایش مقاومت و کاهش زبری نسبی می باشد. با توجه به اینکه جریان فاضلاب حاوی مواد جامد می باشد، کاهش زبری نسبی باعث کاهش رسوب گذاری جریان فاضلاب می گردد که این امر به نوبه خود منجر به کاهش هزینه های نگهداری شبکه جمع آوری فاضلاب می گردد.

گروه صنعتی ناب با در اختیار داشتن آخرین تکنولوژی روز دنیا قادر به تولید لوله های کاروگیت با قطر 200 تا 3000 میلیمتر می باشد. لایه داخلی زرد رنگ باعث افزایش دید جهت عملیات لجن روبی شبکه جمع آوری فاضلاب می گردد.

گروه صنعتی ناب بزرگترین تولید کننده لوله های فاضلابی پلی اتیلن دوجداره، لوله کاروگیت فاضلاب، منهولهای ایستگاه پمپاژ، لوله دوجداره پلی اتیلن مخصوص انتقال فاضلاب، لوله پلی اتیلن دوجداره مخصوص انتقال نفت، لوله های پلی اتیلن دریایی، منهولهای پلی اتیلن گذر مستقیم و جانبی برای تمام سایزها، زانوهای پلی اتیلن در تمام اندازه ها برای تمام قطرها، آمادگی خود را برای اجرای انواع پروژه های انتقال فاضلاب تولید انواع محصولات فوق الذکر اعلام می دارد.

مخازن ساخته شده از Profileen با توجه به خاصیت انعطاف پذیری آن و انطباق با موارد مختلف کاربردی قابلیت استفاده بصورتمخازن روزمینی و زیرزمینی را دارا می باشند. این نوع مخازن را می توان به عنوان مخازن نگهداری مواد شیمیایی خورنده یا مواد با خلوص بالا تا دمای 80 درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار داد. همچنین از آنها می توان برای ذخیره و انبارداری غلات و سایر محصولات کشاورزی یا سایر مواد استفاده کرد. از دیگر کاربردهای آن می توان به ذخیره مایعات بصورت مخازن زیرزمینی و یا حتی سپتیک اشاره کرد.

مخزن نگهداری اسید کلرید ریک، مخزن نگهداری اسید سولفوریک، مخزن ذخیره انواع اسیدها با دماهای بالا، مخازننگهداری اسید بدون فشار فقط از طریق مخازن پلی پروپیلن میسر می باشد که خوشبختانه برای اولین بار در ایران در مجموعه فولاد مبارکه توسط گروه صنعتی ناب این مخازن تولید و مورد استفاده قرار گرفت.