لوله کاروگیت | قیمت لوله کاروگیت | کارخانه لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت - کارخانه لوله کاروگیت - لوله کاروگیت -لوله کروگیت

لوله کاروگیت | قیمت لوله کاروگیت | کارخانه لوله کاروگیت

فروش لوله کاروگیت - کارخانه لوله کاروگیت - لوله کاروگیت -لوله کروگیت

مزایای لوله کاروگیت پلی اتیلن نسبت به لوله های بتنی

 1- عمر مفید لوله‌های دوجداره پلی اتیلنی با توجه به مقاومت بالای آنها در برابر خورندگی فاضلاب و سایش و همچنین بارهای وارده  بسیار بالاتر از لوله بتنی ، لوله سیمانی و لوله فولادی است .
2- لوله کاروگیت پلی اتیلن با توجه به درز بندی و اتصال با ضریب اصمینان خیلی بالا در جوشکاری نتایج مطلوبی از خود نشان می دهند و نشت از محل اتصالات را به صفر میرساند این مسئله از دو حیث حائز اهمیت است ، در نقاطی که سطح تراز آب زیرزمینی بالاتر از سطح لوله می باشد آبهای زیرزمینی به شبکه جمع آوری فاضلاب نفوذ نمیکند و در بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب ،سرویس دهی شبکه و ظرفیت شبکه مشکلی بوجود نمی آورد. در نقاطی که سطح تراز آب زیرزمینی پایین تر باشد نشت فاضلاب به آبهای زیرزمینی ،زیر سازی سازه ها، تاسیسات زیرزمینی مجاور و ... صورت نمی پذیرد.

3- وزن کم  لوله های کاروگیت پلی اتیلن سبب میشود نصب و حمل آنها به راحتی انجام گیرد و این امر در شرایطی که موقعیت پروژه  یا شرایط فصلی به سرعت عمل  در لوله گذاری نیاز دارد، از اهمیت برخوردار است .


4- انعطاف پذیری بسیار بالای لوله‌های پلی اتیلنی باعث میشود لوله‌گذاری در مسیرهای ناهموار و پر از پیچ خم به سادگی انجام پذیرد.

5- مقاومت بسیار مطلوب در برابر بارهای خارجی از هر جهت  با رعایت بسترسازی مناسب و متناسب با مقاومت حلقوی لوله کاروگیت


6- با توجه به سبکی و سهولت نصب در این لوله ها می توان عرض ترانشه را به حداقل رساند که این امر از دو جنبه حائز اهمیت است ، اول اینکه رفتار تقابلی خاک و لوله را مطلوب تر ساخته هزینه های اجرایی مرمت نوار حفاری و مشکلات حفاری و حمل و عودت خاکهای حفاری شده را کاهش می دهد .

7- در صورت رعایت مسائل انبارداری و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید و امکان گردش جریان هوا در دپوی این لوله ها نگهداری و انبارداری و حمل بسیار راحتی را خواهند داشت.


8- روشهای متنوعی جهت اتصال این لوله ها اعم از انواع جوشکاری و اتصالات مکانیکی می توان استفاده نمود که بسته به شرایط ،سرعت عمل مورد نیاز عملیات اجرایی ،استعدادها و امکانات محلی قابل انتخاب هستند .